Artikelen

Auteurs: Mark, S.

Titel: Pedagogisch contact, verbondenheid door aanraken.

Bron: Pedagogisch contact van 12 tot 18 (april 2015)

Auteurs: Mark, S.

Titel: Pedagogisch contact, Verbondenheid door aanraken.

Bron: Mensenkinderen (november 2015)

Teach don’t touch? Pedagogische sensitiviteit en het aanraken van kinderen

Auteurs: Mulderij, K.J. & Mark, S.

Titel: Teach don’t touch? Pedagogische sensitiviteit en het aanraken van kinderen.

Bron: Tijdschrift voor Orthopedagogiek. Amersfoort: Agiel (2008)

Pedagogische sensitiviteit; aanleg of aan te leren?

Auteurs: Mark, S. & Mulderij, K.J.

Titel: (2008) Pedagogische sensitiviteit; aanleg of aan te leren?

Bron: Tijdschrift voor Orthopedagogiek. Amersfoort: Agiel.

Gepaste aanraking; geen inbraak maar levensbehoefte

Auteur: Mark, S.

Titel:  Gepaste aanraking; geen inbraak maar levensbehoefte.

Bron: SBM (2012).

Pedagogisch contact: verbondenheid door aanraking. Driebergen

Auteurs: Mark, S. & Herpen, M. van (2014)

Titel:  Pedagogisch contact: verbondenheid door aanraking. Driebergen

Bron: Forum Nivoz (2014).

 


verbondeneeheidi adoro aanarakenr

Auteur: Mark, S.

Titel: Verbondenheid door aanraken

Bron: lbbo Beter Begeleiden maart 2016


Haptonomisch contact

Auteur: Mark, S.

Titel: Pedagogisch Contact, verbondenheid door aanraken

Bron: Tijdschrift Haptomisch contact Nr. 4